سلام میگم شما شیشه شیر رو با چی میشوزید چجوری میشورید

۶ پاسخ

با فرچه و مایع مخصوص

شیشه شور و مایع استریل

مایع یونی

من با مایع استریل مارک مانا میشورم خیلی عالیه راضی هستم

من آب خالی. گاهی آب جوش .گاهی مایع استریل

با فرچه و مایع مخصوص
یه قطره میریزم رو شیشه با فرچه میوفتم به جون شیشه و سوپاپ و سیلیکون در شیشه

سوال های مرتبط