۶ پاسخ

یسنا انگار فراموش شده دیگه الکی میگفتن تا ۲ سالگی میریزن

عزیزم چند ماهه ندادند

چند ماهی هست ک نمیریزن

دیگه پول کم اومده اون رو قطع کردن
فقط به بچه هایی که امسال به دنیا بیان ۲ تومن میدن

اره چندماهه نریختن😕

۴۰۵ نیستن بچهای ما

سوال های مرتبط

مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی