۴ پاسخ

من اصلا شیر ندارم یعنی هرچی مک میزنه چیزی و قورت نمی‌ده گریه می‌کنه شیرخشک هر تقریبا دو ساعت ۶۰تا میدم صبح زودم ک بیدار میشه شیر خودمو. میخوره خوبه بنظرتون

هر دو ساعت ۶۰ تا

هر سه ساعت۱۲۰تا بعضی وقتا سی تا زیاد میاره

وعده که زیاد هر وقت بخواد هر سری ۹۰ تا
چون فقط شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط