۴ پاسخ

عزیزم دختر منم مشکل بچه شما رو داشت..رفلاکس پنهان و اعتصاب شیر و اسهال تا دو هفته و...شیرخشک پپتی جونیور خورد تا یکسالگی بهتر شد..دخترم اصلا علائم حساسیت نشون نداد و الرژیش پنهان بود

شاید دندونه

مگه‌نگفتی ویروس گرفته دختر اونروز

دندون

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی