من که اسمشوشنیدم یجوری شدم آخه باماست خورشت میپزن چجوری اونم شکرتوش داشته باشه اصلافکرشم باذایقه من جورنیست🤔
وای عاشقشمم هر موقع اصفهان بیام یکی خورش ماست یکی بریونی پایه ثابتمونه😍خیلی مقویه ولی شاید برای بچه شیرینیش زیاد باشه
نه راستش
پر از شکر و قنده
بعد شام یکم اشکال نداره
خیلیی خوبه
مقویه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.