۵ پاسخ

من که اسمشوشنیدم یجوری شدم آخه باماست خورشت میپزن چجوری اونم شکرتوش داشته باشه اصلافکرشم باذایقه من جورنیست🤔

وای عاشقشمم هر موقع اصفهان بیام یکی خورش ماست یکی بریونی پایه ثابتمونه😍خیلی مقویه ولی شاید برای بچه شیرینیش زیاد باشه

نه راستش
پر از شکر و قنده
بعد شام یکم اشکال نداره

خیلیی خوبه

مقویه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ سالگی