۴ پاسخ

منم همینم

بعد از قطع قرص بايد تا دو هفته پريود بشي اگر نشدي يعني بارداري

منم الان دقیقا ۱۱ روز از پریودی گذشته پریود نشدم با اینکه دستگاه هم دارم وبی بی چک هم برداشتم منفی بود

مبارکه خانم شما بارداری🤣🤣

سوال های مرتبط