من پوشک سایز یک گرفتم یعنی براش بزرگ میشه برا بیمارستان؟

۱۶ پاسخ

بستگی به وزنش داره حالا محض احتیاط یه بسته کوچیک صفر هم بگیر. من هم صفر گرفتم هم یک

من برا دخترم ۱شروع کردم برا این فندق هم ۱گرفتم
معمولا صفر برا نارس میگیرن

بزا یک بمونه نهایت دیدی بزرگه از داروخانه بیمارستان میگی یه صفرم میخرن پوشک همه جا در دسترسه دیگ

من ک فکر میکردم سایز ۱ زود بزرگ میشه کم گرفتم
ولی دریغ ازین ک تا الان سه تا ۴۰ تأیی تموم کردم 🫠👶🏻

نه عزیزم پسر من ۳ کیلو بود یک بستم

من بچم ۳ کیلو بود دو بسته صفر استفاده کردم

یدونه صفر بگیر من خودم یدونه صفر گرفتم شش تا صفر

من یه بسته کوچیک صفر گرفتم

من میگم داروخانه همونجا شوهرم همون دقیقه بگیره چون معلوم نیس صفر یا یک

بچه زیر ۳ کیلو باید صفر ببندی براش

من نخریدم اگر لازم بود همونجا شوهرم میره میخره

من که هنوزم دارم صفر استفاده میکنم
وزنش ۳ کیلو بود ولی ریزه بدنش

سایز صفر اندازش میشه
مگ بچه ۴کیلو ب بالا داشته باشی

پوشک سایز ۱ از ۲ کیلو تا ۵ کیلو استفاده میشه دیگه بچه بدنیا بیاد ۲ کیلو که هست من پسرم ۳۶ هفته بدنیا اومد ۲۵۰۰ بود ۱ میبستم

نه سایز صفر برا بچهای نارسه
سایز ۱ از ۲ کیلو ب بالاست مگ بچت زیر ۲ کیلوعع ک صفر بگیری

محض احتیاط ی صفر بگیر
اکثر مامانای با تجربه گفتن استفاده میشه تا دو هفته اینا قیمتیم نداره زیر ۲۰۰ تومنه

سوال های مرتبط