کسی تو غربالگری بتاش پایین بوده ؟
خطرناکه؟

۲ پاسخ

۰.۴۸ زده

عزیزم بتا تا یه جایی بالا میره و از یه سنی به بعد بتا پایین میاد و کاملا طبیعی مهم سلامت غربالگریه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری