سلام قشنگم خدا گل پسرتو نگ داره
من چندتا سوال داشتم
رکسانا کار بخیه اش خوب بود؟؟
بیمارستان سبلان چطوری بود؟؟
عزیزم بیرون روی داره زیاد ؟
گشنس میفهمی گشنه😂😂😂
سلام خدا حفظش کنه ماشاالله
عزیزم 🥰 نی نی منم از این پستونک ها داره امروز ۹ روزشه
هم شیر میدم هم شیرخشک
بچه که معنی سیری رو متوجهه نمیشه هر موقه شیر بدی میخوره دهنش هم همیشه بازه این به این معنی نیست که گرسنشه
مدام شیر بدین دلدرد میشه و رفلاکس میگیره
خدایااااا کل صورتش پستونکه🥺😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.