هم هفته های من شماهم بالا میارید هنوز 🥲🥲🥲

۹ پاسخ

منم بالا میارم

وای نه تورو خدا من هر روز امیدم به اینه که تموم بشه ولی نمیشههه

من یک هفته بود بالا نمیاوردم امروز دوباره بالا اوردم

من همچنان بالا میارم عزیزم

بلهههه

من تو هفته شما باز شروع شد
متوجه شدم از اسید معدست قرص خوردم خوب شدم

من هنوزم بالا میارم😣🥲

نه ولی همچنان رفلاکس معده دارم🥲

نه من از ۱۴هفته خوب شدم دیگه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد