مامانا از این پماد برای زیگیل استفاده کردین خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من کیمو سایت بوده شما ایمو کیمود

سلام مامان فندوق میشه بگی زگیلا دقیقا کجات هستن که این پمادو میزنی اخه من برا زگیلای دستم ازین پماد گرفتم نرفت و دکتر گفت نباید به قسمتای مخاطی بدنت بخوره اگه تناسلیه استفاده نکنی

مامان فندق میگم این جواب داده بهت ؟ من خارجی شو دوتا دونه پیدا کردم برا من یکم کم شده ولی خارجیش گرونه اگه این برات ساخته منم از همین ایرانی بخرم

سلام عزیزم میشه یه عکس بفرستم میتونی تشخیص بدی ببینی زگیل یا نه؟؟

این پماد جواب داد؟

من پودوفیلین استفاده میکنم از بین میرن همیشون تو ۳ روز

عزیزم اینو بدون نسخه داد بهت؟چنده؟منم چنتا دونه ریز دارم رو ناحیه تناسلیم راستش بخاطر حرف مردم و نگاه بد دکترا روم نمیشه برم دکتر🥲🥲نمیدونم چه کنم؟از شوهرمم مطمئنم،خودمم تاحالا پامو کج نذاشتم نمیدونم از کجا اومدن؟!!!

عزیزم از کجا فهمیدی زیگیل تناسلی داری چه مدلیه ،و اینکه از کجا و چجوری گرفتی

برای زگیل تناسلی هستش

دکتر بهت داد؟

سوال های مرتبط