۱۹ پاسخ

نمیدونم بعضی از مامانا از بچه ۴ ماهه چه انتظاری دارن !! دختر من ۷ ماهشه ۶۵۰۰
شما دیگ چی میخای خدایی😐😐😐

اصلا این مدل مقایسه درست نیست عزیزم هر بچه ای وزن چهار ماهگیش یا کلا وزنش با توجه به وزن زمان تولدش سنجیده میشه نمیشه بچه ک س کیلو ب دنیا اومده رو با ی بچه که دو کیلو ب دنیا اومده رو وزن ۴ ماهگیشون رو مقایسه کرد
در کل وزن چهار ماهگی روی نمودار اینجوریه ک باید دوبرابر وزن موقع تولدش شده باشه اگر تولدش ۳ کیلو خورده ای بوده وزن الانشم نرماله نینی کوچولوت

ماشالا ۷۴۰۰ عالیه دیگه کم نیست
۴ ماهگی باید ۲ برابر وزن تولدش باشه

پسر من دقیقا امروز بهداشت همین بود 7400و 67
و گفت نرماله
و اینو در نظر داشته باشه نمودار دختر پسر فرق داره

چسی چسی

ماشاالله تازه زیاد هم هست اسپندی براش دود کن😍🥹🙏

نبابا عالیه تازع یکمم تپلیه
پسرمن ۳۷۵۰ دنیا اومد
امروز ۷کیلو بود با قد ۶۴.۵

نه خیلی خوبه آریا با لباس ۷/۷۰۰ بود بدون لباس همون ۷/۴۰۰-۷۵۰۰ میشد خیلی خوبه خدارو شکر

فک نمیکنب وزنش زیاده😐دخترمن پنج ماه و ده روزشه۶۸۰۰

بچه ۴ماه ۷/۴۰۰کمه😕😕😕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕

وای خدا ما چی بگیم بچه هامون با وزن کم دنیا اومدن، شماها ناشکر نباشین، نمیدونم وزن چقد مهم شده تو گهواره، بچه تا به دندون بیاد تمام گوشتش میریزه

وزنش ک عالیه ولی بازم اون چیزی ک مهم هست قدِ ک خداروشکر عالی بوده بچتون
ماشاءالله
پسر من 4 ماهگی 64 بود قدش

دختر من۸۵۰۰

۷۴۰۰ کمه؟؟ من ۶ ماهگی ۷ کیلو هستش

عالیه

دختر من ۵۱۰۰بود چ‌بگم

وزنش زیاده هنوز

خیلی خوبه‌ چه شیر خشکی میدی بهش

اتفاقا خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط