خانما نظرتون در مورد بیمارستان الزهرا تبریز بگید

۴ پاسخ

من نزديك٢٠ روزه الزهرا بستري هستم
تصور وحشتناكي از الزهرا داشتم ولي واقعا عاليه
بخش حاملگي پر خطر كه دقيقا عين بيمارستان بين المللي رسيدگي ميكنن
همه خوش اخلاق مهربون
وظيفه شناس
بخش بستري همينطور
اميدوارم كسي به غير از زايمان مسيرش به بيمارستان نخوره ولي الزهرا خوبه

عزیزم بهترید چی شدید هنوز بستری هستید

👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼

قیمتاش مناسبه هم آزمایش هم سونو فقط دست دانشجوها و کارآموزهاست

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری