من نزديك٢٠ روزه الزهرا بستري هستم
تصور وحشتناكي از الزهرا داشتم ولي واقعا عاليه
بخش حاملگي پر خطر كه دقيقا عين بيمارستان بين المللي رسيدگي ميكنن
همه خوش اخلاق مهربون
وظيفه شناس
بخش بستري همينطور
اميدوارم كسي به غير از زايمان مسيرش به بيمارستان نخوره ولي الزهرا خوبه
عزیزم بهترید چی شدید هنوز بستری هستید
👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼
قیمتاش مناسبه هم آزمایش هم سونو فقط دست دانشجوها و کارآموزهاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.