چ جالب ممنون
انشالله نینی همه سالم باشه و اون جنسیتی ک دلشون میخادو خدا صلاح میدونه باشه
یعنی نی نی من دختره؟
عدد بتام 1560 ممکنه بارداری دو قلو باشه ؟
برا من سونوی انتی دقیقا مثل دختر بود و دکتر هم احتمال دختر داد ولی تو انومالی پسر گفتن...
واسه من چیه
به نظرتون چیه
سلام مامانا ، من امروز غربالگری اول رو رفتم ۳ ماهمه ، ضربان قلب بچم ۱۳۹ بود ، میشه از روی ضربان قلب تشخیص جنسیت داد ؟
چیه به نظرتون
میشه برای منو تشخیص بدید
به من امروز گف پسر ولی چیزی معلوم نیس تو اون عکسی که دادو اونجا گذاشت ینی شومولش معلوم نی😅
ولی خب چندبارم پرسیدم گف صددرصد پسرخ
اره عزیزم ممنون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.