۸ پاسخ

عزیزم اسم آمپول چیه منم چهار ماهه پریود نشدم تست زدم منفی بود ولی نمیشم نمیدونم آمپول اسمش چیه دیگه گفتم برم متخصص ک برام بنویسه بی زحمت بگو تا بخرم بزنم

نهایت 10تا14روز بعدامپول باید پریودشی درغیراینصورت بارداری

عزیزم پاشو بیبی چک بزن خبرمون کن

کی آمپول زدی ؟ از وقتی امپول بزنی تا ۱۴ روز فرصت هست واسه پریودی
بنی ممکنه دو هفته بعدش بشی

بنظرم سونو بده شاید کیست داری یا بچس

@food_babyy
🌱🌱کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.

بی بی چک بزن عزیزم

حالت تهوعت از استرس نیست؟

سوال های مرتبط