عزیزم اسم آمپول چیه منم چهار ماهه پریود نشدم تست زدم منفی بود ولی نمیشم نمیدونم آمپول اسمش چیه دیگه گفتم برم متخصص ک برام بنویسه بی زحمت بگو تا بخرم بزنم
نهایت 10تا14روز بعدامپول باید پریودشی درغیراینصورت بارداری
عزیزم پاشو بیبی چک بزن خبرمون کن
کی آمپول زدی ؟ از وقتی امپول بزنی تا ۱۴ روز فرصت هست واسه پریودی
بنی ممکنه دو هفته بعدش بشی
بنظرم سونو بده شاید کیست داری یا بچس
@food_babyy
🌱🌱کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.
بی بی چک بزن عزیزم
حالت تهوعت از استرس نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.