مامانا کسی تو ۳۵ -۳۶ سالگی ارتودنسی کرده؟جواب میده؟

۶ پاسخ

من انجام دادم الان یک سال و نیم گذشته فعلا فک بالام هنوز تموم نشده وای در حال اتمام اینجور که دکتر میگفت دو سال ولی بعضی موارد بیشتر

ازمن به تو نصیحت انجام نده

مامان حسین جان
عزبزم میشه بپرسم اسم دکترتون چی بود

من امروز از یه دکتر سوال کردم گفت 90میلیون

منم خیلی دوس دارم.حدودا هزینش چقدر میشه؟

خواهرم کرده اره

سوال های مرتبط

مامان مهرجانم👶🏻💙 مامان مهرجانم👶🏻💙 ۳ سالگی