۲۱ پاسخ

اگ کسی داد نزنه قططططعا یا بچه اش هن و ارومه ،یا کمکی داره،یا ادم نیس 😅

توروخدا داد نزنین.من داد زدم پسرم ترسید لکنت گرفته

داد که عادی شده براشون امروز پسر کوچیکمو یجوری زدم شب دیدم دستش کبود شده 😞یه وقتایی انگار دیوونه میشم خون به مغزم نمی‌رسه . خیلی اذیتم میکنن بچه هام

بخاطر دست تنهاییت

من به شیطنت و اینا داد نمیزنم، پسرم مدامم دنبال منه چسبیده به من هیچ غلطی نمیتونم بکنم تو خونه همش داره نق میزنه گریه میکنه اینا واقعااا عصبیم میکنه و داد میزنم جدیدا هم بیشتر شده چون بزرگتر شده ولی منو ول نمیکنه

اره منم گاهی خیلی شیطونی می‌کنه عصبی میشم اما قبلش میگم لیام مامان داره عصبانی میشه ها یا مثلاً میگم دعوات میکنم ها بعد یکم آروم تر میشه مثلا الان تازه به جلسه بردم مهد مربی میگ اصلا نباید دعوا کنید بچه هارو آدم روانی میشه هوب

بچه بود داد میزدم هر دقیقه هرثانیه
ولی هرچی زمان میگذره صبور تر میشم شاید هرچند روز داد بزنم خیلی کم پیش میاد داد بزنم حدود ۱ ساله بیخیال تر شدم نسبت به کارهای پسرم شدیدا هم شیطونه

آره عزیزم بعدای عذاب وجدانی میگیرم که نگو

اره بابا من الآنم ک حاملم بد تر شدمه و همش سعی میکنم جلو خودمو بگیرم باز نمیشه دست خودم نیست

دختر من تنها باشه آرومه ولی اگه یکی باشه همبازی خیلی شلوغه خیلی خخخخ

منم هم

گاهی پیش میاد دیگه🙁

اره😪😪بعدش مث چی پشیمون میشمااا ولی بازم تکرار میشه

دارم روانی میشم از دستش
روااااااانی
همین الان پیش پات داد زدم اومدم تو اتاق درو قفل کردم و داره با باباش گریه می کنه که مامان کو می خوام با مامان بخوابم

منم داد میزنم زود عصبی میشم 🥲

گاهی داد میزنم انقد پشیمون میشم عین سگ😢🥲

عزیزم اینجوری صدا کردن برای بقیه هم عادی میشه و ابولی صداش میزنن در آینده به شدت تو روحیه اش تاثیر میزاره

آره متاسفانه و هرکاری میکنم نمیتونم جلو خودم بگیرم بعدشم عذاب وجدان که بدترین مادر هستم

یک وقت هایی که pms ام یا هورمونام قاطی کرده آره پیش میاد

وای چن ساعت قبل هم داد زدم هم زدمش الان نشستم گریه میکنم نزدیک پریودیمم هست حالام از خودم بهم میخوره حیف بچه که خدا به منه احمق داده

اره والا پسربزرگم فوق العادددددددددددددددددده شلوغه یه کارهایی میکنه از در دیوار بالا میره بخدااا بهش میگم بز کوهی هرچقدر میگم ابولی مامان نکن عزیزم ابولی مامان بیا پایین فداتشم ابولییی مامان با اسباب بازی هات بازی کن قشنگم
اخرش باید بگممم تخم جننننننن الان پوستتو میکنم تا گوش بدددددده بخدا شلوغی میکنه من یا پدرش تذکر بدیم میاد مارو میزنه بددد میزنه هااا

سوال های مرتبط