۱۲۹۰۰ البته بیمه داشتم شد۸۶۰۰
آره برای ما رو وارد کردیم برگردوند
بستگی به نوع بیمت داری انواع مختلف بیمه هست
عزیزم بیمه ما sos بود قبول کرد
مال من پنچ تومنشو داد تکمیلی
من انجام دادم ۱۴ تومن شد
بردم بیمه گفت اگر ان تی بالای ۲.۵ نباشه قبول نمیکنن
من ان تی دوقلوهام خوب بود اما بخاطر سابقه ای که داشتم و توی ازمایش ریسک سندروم زده بود دکتر گفت سل فری بده
حالا باید به دکترم بگم بهم نامه بده که ضرورت داشته انجامش ببینم بهم میدن یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.