حس و حال خوب کنار مامانای گهوا‌‌ر‌ه ❤️

تصویر
۲۵ پاسخ

چقدر خوب کجای تهران هستین؟!

مثه اینکه منم باید بله نصب کنم

چقدر خوب منم میتونم بیام

ی آیدی میدی آبجی کارت دارم

آیدی بله من
simaes12345

منم میخوامممم☹️☹️☹️

پس من چییییی😭😭😭😭😭

چقدر خوبه 😍 منم میشه باهاتون بیام 😁

@Abc123

عددها به انگلیسی @‌Abc123

منم لطفا ببرین تو گروهتون
من آیدی شمارو زدم نیورد
برای منو اگ میتونید بزنید ببرین تو گروه

@FtmSP
با تشکر

vatan1368
حساب کاربری بله ام هست ممنون میشم ادم کنید

مریم جان ممکنه منم تو گروه عضو کنی

fati5899
ایدی بله من

منم بیارید تو گروه 🙃

@hanieh_hh
سلام گلم منم عضو کن

@starnz1
منم عضو کنید ممنون

نمیتونم پی وی بهت پیام بدم ایدی تو میدی؟

اره بله دارم شماره مو تو پی وی میدم

چه باحال😅😅😅

کجای تهرانین

یعنی واقعا تهرانیا خیلی خوبید حالا اگه تو کاشون بگیم بریم بیرون هیچکس نمیاد

وای من چقدر نیاز دارم بیام تو همچین جمعی چطور میتونم باهاتون ارتباط بگیرم و از قرارها مطلع بشم؟

خیلییی دلم میخواست منم بیام چه طوری باید بفهمم یا بیام باهاتون ؟ 🥺🥺🥺بهم میگید؟

آخییی چقدر خوب

سوال های مرتبط