چقدر خوب کجای تهران هستین؟!
مثه اینکه منم باید بله نصب کنم
چقدر خوب منم میتونم بیام
ی آیدی میدی آبجی کارت دارم
آیدی بله من
simaes12345
منم میخوامممم☹️☹️☹️
پس من چییییی😭😭😭😭😭
چقدر خوبه 😍 منم میشه باهاتون بیام 😁
@Abc123
عددها به انگلیسی @Abc123
منم لطفا ببرین تو گروهتون
من آیدی شمارو زدم نیورد
برای منو اگ میتونید بزنید ببرین تو گروه
@FtmSP
با تشکر
vatan1368
حساب کاربری بله ام هست ممنون میشم ادم کنید
مریم جان ممکنه منم تو گروه عضو کنی
fati5899
ایدی بله من
منم بیارید تو گروه 🙃
@hanieh_hh
سلام گلم منم عضو کن
@starnz1
منم عضو کنید ممنون
نمیتونم پی وی بهت پیام بدم ایدی تو میدی؟
اره بله دارم شماره مو تو پی وی میدم
چه باحال😅😅😅
کجای تهرانین
یعنی واقعا تهرانیا خیلی خوبید حالا اگه تو کاشون بگیم بریم بیرون هیچکس نمیاد
وای من چقدر نیاز دارم بیام تو همچین جمعی چطور میتونم باهاتون ارتباط بگیرم و از قرارها مطلع بشم؟
خیلییی دلم میخواست منم بیام چه طوری باید بفهمم یا بیام باهاتون ؟ 🥺🥺🥺بهم میگید؟
آخییی چقدر خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.