۱۴ پاسخ

من ۲سالگی از شیشه شیر میگیرم‌ولی از شیر ن 😅 بازم روزی ۲لیوان‌شیرو تا ۳سالگی میدم

دارم سر غذا خوردنش کار میکنم سعی میکنم بیشتر غذا بخوره تا شیر.ولی هنوز شیر میخوره.شیرخشک از بدو تولد خورده..گهواره دوستان میگفتن داخل شیرخشکش شیر پاستوریزه بریزین..فعلا تصمیم برای از شیر گرفتنش ندارم

پستونک و گرفتم نابودم کرد
والله هرگز هیچی ازش نمیگیرم تا خودش بزاره کنار
بچه من اصلا عجیب لجباز

من دارم میگیرم شیر خشک میخوره البته یکم یکم کمش میکنم پسرم از ۱۳ماهگی کلا یبار میخوره اونم اخر شبا همون یبارم دارم قطع میکنم کلا بچه وابسته به شبری نیست واسه همین هر چند روز به چند روز ۳۰تا سیتا کم میکنم تا به صفر برسونم

سینه رو‌قطع کردم ولی شیر خشک تا دو سالگی میدم

پسر بزرگه من از ۲۲ ماهگی ک از شیر گرفتمش هر روز باید یه ماجان میخورد الانم یه صبح یه شب یه لیوان میخوره؛کوچیکه هم صبح ۲۰۰ تا شبم ۲۰۰

نه اصلا شیر خشک میخوره روزی ۴۰۰ تا برای چی بگیرم حالا حالا ها نمیگیرم شیرخشک بهتر. از پاستوریزس

دکترش گفته بود بعد از واکسن ۱۸ ماهگی بگیرم ولی دلم نیومد اصلا
بهش فکر نمی‌کنم میگم حالا تا ۲ سالگی بخوره بعدش میگیرم عجله ای نیس که

من ۵۰ روز مونده به تول‌د ۲ سالگیش شیر خودم رو ازش گرفتم چون گفتم تا هوا خنکه بگیرم
ولی شیر خشک رو فعلا دارم صبحا ۶ پیمونه بهش میدم
حالا ادامش میدم احتمالا تا ۲ سالگیش

منم میخاستم تادوسالگی بدم اما چون وزنش کمه ۴روزه گرفتم

به نظرم باید یک‌ماه مونده به تولدش شروع کنی
چون اگه بخای تدریجی بگیری یک ماه طول میکشه پروسه اش البته برای بعضیا که کمتر وابستگی دارند زودتر
من به همین دلیل از یک ماه مونده به تولد
پوشک هم تا امادگی درش نبینم احتمالا بعد ۲ و نیم سالگی

من شیر خودم رو میدم میزارم همون بعد ۲ پوشکم هر وقت واقعا حس کنم میتونه حرف بزنه

یه هفته قبل پایان 18 ماهگی گرفتم عزیزم

آره منم همین تصمیم رو دارم ۲ سالگی دیگه شیرخشک نمیدم
جاش تا ۲ و نیم سالگی شیر ماجان میدم در روز

سوال های مرتبط