دوستان کرمانی بهترین آزمایشگاه کدومه

۱۰ پاسخ

دبیری

دبیری و‌ سپهر

من همیشه سپهر و بوعلی میرم راضیم

دبیری عزیزم عالیه.

از لحاظ خون گرفتن فقط شفازند اونم فقط خانم محمدی
من کاهه سلیمانی مهرگان هم رفتم

من تمام آزمایشهای بارداری کاهه رفتم هم دقیق بود هم با همه بیمه ها قرارداد داشت زیادم شلوغ نبود

دبیری خوبه خیلی سریع و دقیق انجام میدن

من همیشه میرفتم دبیری اما ایندفعه دکتر پسرم گفت ببرش سپهر. رفتم سپهر

والا من خود کرمان نیستم اما از یکی از دوستام تعریف دبیری رو شنیدم

دبیری..مهرگان

سوال های مرتبط