والا دختر منم ۲سال و ۹ماهشه دوباره یه مدته شروع کرده به جیغ زدن
هر چی میگی و هر کار میکنی یه جیغم باهاش میزنه😅 فک کنم تا ۳سالگی همینطوری هستن
اگه نمیتونه کامل حرف بزنه مامانتون درست میگن عزیزم
و بچه تو این سن نمیدونه چجوری احساساتشو کنترل کنه با جیغ زدن تخلیه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.