۲ پاسخ

والا دختر منم ۲سال و ۹ماهشه دوباره یه مدته شروع کرده به جیغ زدن
هر چی میگی و هر کار میکنی یه جیغم باهاش میزنه😅 فک کنم تا ۳سالگی همینطوری هستن

اگه نمیتونه کامل حرف بزنه مامانتون درست میگن عزیزم
و بچه تو این سن نمیدونه چجوری احساساتشو کنترل کنه با جیغ زدن تخلیه میشه

سوال های مرتبط