۹ پاسخ

فک کنم ۲۵ هست
من هزینه اش رو ندارم
یعنی انقدر اعتماد ندارم که جواب بده در آینده خدای نکرده وگرنه انجامش میدادم

۲۱ بود شده ۲۷ جدیدا 🥲

سلام عزیزم ، تو شهر ما ۲۰ تومن اولش میگیرن بعد به دنیا اومدن تا ۳۰ سال سالی ۱ میلیون

امسال ۲۷تومنه که قسط بندی هم میکنن

باید بگی بیمارستان نگه داره یا خودشون نگ میدارم

برای چی نگع میدارن

بیست و خورده ای میشه

توهمین گهواره توقسمت ابزارها همه چیزراجب ذخیره خون بندناف هست هزینه هم گفته

سلام عزیزم تو شهر ما ۲۰میلیون شهرای دیگه نمیدونم فرق داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد