۲۰ پاسخ

حق😂والا...انگار پسر انگل اجتماعه یکی میگه پسرمیخام‌میگن واااای. چرا میگی دختررر چششههههه
دلم میخاد اینارو خفه کنم
اون دسته ایم ک میگن وای چرا این شد اه چرا اون نشد اونارم دوس دارم خفشون کنم
از خدا باید بخای اونی ک دوست داری
وقتیم داد باید شاکر باشه ناله نکنی چرا این شد...

دقیقا منم همش میگم خدا هرچی میدی سالم باشه و بمونه برام اگ ب مشیت خودته پسر بده همونی ک دوس دارم
دخترم بده بد نیس ولی من ازش درخواست میکنم داد دمش گرم نداد لطفش کم نشه 😊

خصلت آدم همین دوس داره از هر دو جنسیت داشته باشه هر کی هم ک میگه نه اینطوری نیست دروغ میگه از ته دل نیس ولی با حکمت خدا هم باید کنار اومد دیگه خدایی من بچه اولم دختره، دومی پسر عاشق جفتشونم به ی اندازه تازه ی جورایی دخترم چون بچه اولم و همه چیز رو باهاش تجربه کردم بیشتر دوسش دارم، این سومی هم هنوز جنسیتش معلوم نیس

يكي بياد بگه دختر ميخوام يه به به و چه چهي واسش راه ميندازن بيا و ببين
حالا اسم پسر بيار صدتا بد و بيراهت ميگن
اينا همونايي ك دلشون ميخاسته و نشدها

منم وقتی الان میگم دختر میخام همه یجوری میشن انگار فحش دادم هی دعا میکنن پسر باشه مگه دختر چشه اخه من دختر وپسر دارم ولی بازم دختر میخام چه عیبی داره

چون ما هنوز به این فرهنگ و باور نرسیدیم که دختر و پسر هردو باارزش هستن و جایگاه خودشونو دارن
نه پسر برتری داره نه دختر
بعد گیر میدیم به مادرشوهرای قدیم
خودمون افکارمون پوسیده تره
بخدا چرخه خلقت هم به زن نیاز داره هم به مرد
اگه ما تغییر نکنیم چه انتظاری از قدیمیا داریم

چون این دیدگاه قدیمی وجود داشت که پسر بهتره از دختره حالا یسری چون میخوان با این دیدگاه قدیمی مقابله کنن اینجوری میگن درصورتی که نسل ما که جدید هستن اگر پسر دوس دارد دلیلش سلیقه و علاقه ی خودشونه نه افکار قدیمی
من خودم چون برادرم ندارم دوست داشتم بچم پسر بشه اما دختر شد الان که باردارم به خدا میگم اول سالم باشه بعد دانا باشه مث دخترم اگه صلاح دونستی پسر باشه

ولی جدیدا پسرا خیلی گناه دارن واقعا
حتی تو قضیه میناب کلی پسر شهید شدن حتی آمار شهدای پسر خیلی بیشتره ولی همش میگن دختران میناب بعضیا اصلا نمیدونن کلی پسر اونجا شهید شد

از اونور بوم افتادن

ادم جفتشومیخاد

چون همه دختران دیروزن😂

یه جور عقده ای بازی جدیده

من دختر دارم دوس دارم دومی پسر باشه

من خودم آدم پسر دوستی هستم ...انقد دنیای حاصی دارن ...توی عالم خودشونن ...گیم ماشین کامپیوتر ...ولی دوست داشتم دومی دختر باشه...که پسر شد ...

دقیققااا نمیدونم چرا انگار پسر دوس داشتن گناهه

دوتاپسردارم اخه،،، سومی دختربشه ای خدا🤲🤲🤲🤲🤲🤲

اره والا😂😂

ارع والا،،، ولی من دخترمیخوام،، 😂

واقعاااااا😂😂😂

دقیقا همینطوره 😂

سوال های مرتبط