کاشکی ناشکری نکنی...خیلیا الان آرزوشونه که باردار باشن ....
نگران این چیزا نباش تو رو خدااااا ناشکری نکن عزیزم.فقط بگو شکر و همچیز رو بسپار بخدا🙏تا دیدی با اومدنش کلی خیر و برکت بیاره به خونتون💝
خدا روزی رسونه
همیشه که قرار نیست مستاجر بمونیم ان شاالله ماها هم یه روزی صاحب خونه میشیم با تلاش
مگه مامان باباهامون از اول همه چیز داشتن
امیدت به خدا باشه
من ت شرایط ت نیستم شایدم نتونم درس حسابی درکت کنم ولی داشتنش میارزه ب نداشتنش
یکی مث من یا همه کسیایی ک بچه ندارن میلیونها میلیون خرج میکنن فقط بخاطر اینکه یه بچه گیرشون بیاد اما شما خداروشکر ب طور طبیعی باردار میشی
دوست منم شرایطش مثل شما بوده رفته بود قرص گرفته بود سقط کنه شب خواب دیده بوده پدر بزرگ مرحومش با یه بچه بغل آمده پیشش گفته بود بهش ما هدیه از اینجا برات فرستادیم بی لیاقتی نکن اگر بی لیاقتی کنی خودتم باید بیایی پیش ما بعدش رفته بود تعبیرش کرده بود فهمیده بود سقط این بچه باعث مرگ خودشم میشوده
شما هم خداروشکر کن که همچین هدیه با ارزشی بهت داده
فدات منم دقیقا شرایط شمارو دارم یه دختر چهار ساله و یه بارداری خداخواسته ک واقعا فقط بخاطر مستأجری و شرایط سخت اقتصادی مدام فکر میکنم ک باید چکار کنم حتی اوایل بارداری میگفتم سقط کنم ولی خب خدا داده خودش هم کمک کنه الان شرایط بد فقط واسه منو شما نیس نوددرصد همینن
شرایط برا هممون خیلی سخته ولی میگذرونیم روزی دست خداست
شکر خدا کن عزیزم روزی بچه شما از قبل تعیین شده ، مایی ک صاحب خونه بودیم هم الان فروختیم برا داشتن بچه پس ناشکری نکنید مبارکت باشه عزیزم
عزیزم خداس که خواسته به شمابچه داده ببین تونمیخواستی وشده،ولی طرف سالهاس چشم انتظاره ونمیشه پس یه صلاحی توکاره،بعدشم اون بچه ۵ساله هم نیازبه خواهربرادرداره گناه داره،تک فرزندی خوب نیس شرایط اقتصادی هم واسه همه مشکله فکرای بدنکن خداصلاح دونسته که بهت داده،زنداداش من بچه چهارم ناخواسته باردارشدمث ابربهارگریه میکرد،میخواس بره سقط کنه داداشم نذاشت الان نزدیک سه سالشه ازهمه بچه هاخواستنی ترشده داداشمم ماشالله تامینشون میکنه زنداداشمم میگه خوب که سقط نکردیم🥹
همه ی این فکرا برا هممون هست ولی خدا خودش روزی میرسونه بهش ایمان داشته باش شرایط واقعا سخته ولی خدا هوامونو داره♥️
عزیزم باید قبلش فکر میکردی به این چیزا🥲
الانم ک شده
بسپار ب خدا
عزیزم حالا که این مسیرو اومدی لطفاً به چیزای منفی فکر نکن استرس اصلا برای خودتو اون طفل معصوم خوب نیست به قشنگیاش فکرکن میگذره همه چی 🫂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.