۷ پاسخ

عین دختر من اینم همش میگ یا بشینم یا ایستاده نگهم دارید

حالت ایستاده بگیرش ک کمرش آسیب نبینه و بقیه رو ببینه دختر منم اینجوریه دوس داره نگاه کنه

منکه از یک ماهگی مینشوندم رو پام

دختر منم همینه الان تقریبا یک ماهه میخواد بشینه سعی میکنه بالاتنه رو میاره بالا بعد که نمیتونه لج میکنه گریه میکنه من سعی میکنم رو شکم بزارمش یا باهاش بازی میکنم حواسشو پرت میکنم چون حس میکنم زوده براش

دخترمنم گاها
من فهمیدم که دوست داره اطزاف رو ببینه بخاطر اینه
روی شکم‌میزارمش دیدش عوض شه
مدلای مختلف تست میکنم
یاا اینکه نیمه نشسته یه خودم تکیه اش میدم

بزار بشینه چه عیبی داره مگه ؟

نه تسلیم نشو زوده هنوز

سوال های مرتبط