دورهمی
چ کنم خانما 😗
دورهمی زنان شیر خشک

تصویر
۲ پاسخ

من ۶ ماهه کراتین کردم هفته ای دوسه بار میرم حموم یکبارش رو با شامپو معمولی میشورم اصلا چرب نمیشه کف سرم از روغن آراگان ماسک داخل حمام و شامپو مخصوص هم استفاده میکنم این مارک عالیه ( آرگان )

میتونی هر از گاهی فقط کف سرتو شامپو معمولی بزنی وگرن ریزش مو میگیری مثلا یک بار یا دوبار ذر هفته

سوال های مرتبط

مامان یامور و نیلدا مامان یامور و نیلدا ۱ سالگی