من ۶ ماهه کراتین کردم هفته ای دوسه بار میرم حموم یکبارش رو با شامپو معمولی میشورم اصلا چرب نمیشه کف سرم از روغن آراگان ماسک داخل حمام و شامپو مخصوص هم استفاده میکنم این مارک عالیه ( آرگان )
میتونی هر از گاهی فقط کف سرتو شامپو معمولی بزنی وگرن ریزش مو میگیری مثلا یک بار یا دوبار ذر هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.