فرزند پروری #دورهمی # شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

به نظر من خودت یکم سر سنگین بگیر و اصلا زنگ نزن.
فدای سرت ک بهت نگفت
تو هم برا خودت و بچه یه غذایی ک دوست داری از بیرون سفارش بده و امروز حسابی از خودت تحویل بگیر و خوش بگذرون

اگه واسه کار کردن رفتن برات مهم نباشه
ولی اگه واسه تفریح و خوش گذرونی رفتن زنگش ک نزن سرو سنگینم باش

شاید گفته توی اون شرایط بیرون با بچه اذیت میشی برا همین بهت نگفته
و برای کار رفتن نه خوش گذرونی
اگر نزدیکه عصربا روی خوش برو پیشش که باهم برگردین
که اگر خواهرش نیت اذیت کردنت وداشته بیشتر میسوزه

باید میگفت با همسرم میام باید حتما می‌بردت

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان آروین و آراد مامان آروین و آراد ۱ سالگی
مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی