بایدی وجود نداره
هرچی میخری بذار اتاقشون ب مرور تکمیل میشه
۷ماهگی بنظرم بهترین تایمه
والا مردم میگن بهتره هفت ماهگی گرفته باشه ادم
بهداشت ما تو کلاس های زایمان میگه ۲۸هفته تمام دیگه ساک ببندید ولی خب درکل به نظرم بستگی به خود ادم داره
من چیدم هرچی بگیرم میچینم همون روز ولی کلا رسم داریم قبل۷ ماهگی چیده شده باشه
بستگی به خودت داره من 18 هفته چیدم هرچی هم بخرم میبرم اتاق خودش میزارم
من که اتاق جدا نداره بچم،ولی اول هفته کمد دراورش اوند تو اتاق خودم گذاشتم وسایلشم همینجور با جعبه فعلا کذاشتم تو کمد تا نظم دهنده اینا بخرم ایشالا هفته دیگه بچینم مرتب کنم
من که هر چی میخرم کم کم دارم چیدمانم انجام میدم... نمیخوام یهویی بشه چون زود خسته میشم😃
هر وقت خریدی کم کم بچین چون نگاه کردن بهشون حال آدم خوب میکنه من هنوز نخریدم اوایل هفت ماه میخریم میچینم دیگه
30 هفته
هر موقع حالشو داری 😅
من۲۸ چیدم
فککنم ۳۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.