۱۱ پاسخ

من چیدم 😬

من تا ی هفته دیگه میچینم

من خریدم ولی حالاها نمیچینم هرکی بیاد میخاد نظر بده

من همه وسیله هاش خونه مادرمه هنوز نبردم😂 حوصلم نمیکشه

من خیلی وقته چیدم میدونستم زایمانم عیده همه چی دوبرابر میشه از وقتی از آنومالی اومدم از جنسیت مطمئن شدم خریدم چیدم

من انشالله ۳۰ هفته میچینم

الان اگه آمادست بچین. سنگین بشی خیلی سخته

هر وقت همه رو خریدی

هر چه زودتر بهتر، هم قیمتا میره بالا، هم سنگین تر میشه آدم

هروقت ک عشقت کشید😂

هرموقع که وسایلش اماده بود دیگه
ولی تا ۷ ماه بچینی راحت تری بعدش سنگین میشی سخت

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان HOSEIN مامان HOSEIN هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری