۸ پاسخ

من چرا استرس ندارم ؟؟ هی با خودم میگم این همه زاییدن نمردن منم یکی ازونا بالاخره هر جور هست میزام دیگه.نمیشه که بچه رو اون تو نگه دارم.ماماهمراه اوکی کردم دلم قرص تر و اروم تر شده

جفتش سخت هست من هم درد طبیعی کشیدم.هم سزارین شدم .فکر نکنید سزارین آب خوردن هست .۱ ماه ونیم گذشته کمر درد ولم نمیکنه

متاسفانه یسری خانوما اصلا بالغ نشدن و متوجه رفتاراشون نمیشن

منم خیلی خیلی میترسم هرچی نزدیک میشه استرس منم بیشتر میشه

ببین من زایمان طبیعی داشتم اونم توی بیمارستان دولتی
بنظر من خوب ورزش کن هرچقدر هم شاید روی درد گرفتنت هم تاثیر مزارع ولی روی روند زایمان تاثیر می‌زاره اینکه لگنت خوب باشه من ورزش اسکات خیلی میکردم دوش آبگرم رابطه بدون جلوگیری و ماساژ شکم با روغن زیتون
پله بالا پایین برو مرتب پیاده روی کن
من خودم ۴۰هفته که شدم دو سانت باز بودم ولی پیشرفت نکرده بود با خواست خودم آمپول فشار برام زدن توی سه ساعت که آمپول فشار زدن چندین بار منو توی بیمارستان معاینه تحریکی کردن واقعا هم خیلی درد داشت معاینه ها ولی هر دفعه دهانه رحمم باز تر میشد و کیسه ابمو پاره کردن و تقریبا سه ساعت طول کشید دخترم به دنیا بیاد اما درد عام تا وقتی ۷سانت بودم مثل درد پریودی شدید تر بود و از ۷سانت که رفتم اتاق زایمان کلا نیم ساعت طول کشید که بچم بیاد و با چندین زور اومد بغلم ماما میگفت لگنم خیلی خوب بوده
من واقعا از بلوک زایمان ترسناکی ندیدم
هم برش خوردم هم خودمم یکم پاره شدم الآنم بخیم خیلی بهتره هنوز نیفتاده ولی راحت راه میرم و الان بهتر میشینم فقط تا ۱۰روز برای نشستن سخته که اونم با صندلی میشه اوکیش کرد سخت نگیرید خوب میشه

عزیزم بدن با بدن فرق میکنه من خودم لگنم تنگه سزارینی هستم طبیعی بچه تو لگنم گیر میکنه نمیتونم 🥴

چقدر بلا نسبت بیشعوره کسی که عکس از بخیه هاش میذاره

هعییی چ کنیم باید تحمل کنیم

سوال های مرتبط