آره طبیعیه تازه بعضی وقتا حس میکنی ک ضربان قلبت برا چند ثانیه منظم نمیزنه
منم منم منم 🥲🥲🥲
معدت مشکلی نداره؟ من وقتایی ک معدم اسیدش میزنه تو گلوم تنفس برا سخت میشع زیر سرت رو بیار بالاتر ببین بهتر نمیشی؟؟
اره خواهر تازه تو هفته های بالاترم اینجوریه ک بعضی وقتا میتونی نفس بکشی و نفست تنگ نیس😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.