خانما من بعضی وقتا موقع دراز کشیدن نفسم تنگ میشه
طبیعیه ؟؟

۴ پاسخ

آره طبیعیه تازه بعضی وقتا حس می‌کنی ک ضربان قلبت برا چند ثانیه منظم نمیزنه

منم منم منم 🥲🥲🥲

معدت مشکلی نداره؟ من وقتایی ک معدم اسیدش میزنه تو گلوم تنفس برا سخت میشع زیر سرت رو بیار بالاتر ببین بهتر نمیشی؟؟

اره خواهر تازه تو هفته های بالاترم اینجوریه ک بعضی وقتا میتونی نفس بکشی و نفست تنگ نیس😂

سوال های مرتبط

مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری