امشب ک بچم خابیده و من خابم نمیبره 💔🚶‍♀️🖐🏻

۵ پاسخ

تو دیوانه ای خواهر🤣

میفهمم چی میگی من شبای گذشته اینجور بودم امشب ک دارم پاره میشم از خواب دلدرده😢

ای وای چرا بخواب که انرژی داشته باشی

کاش از من بخوابه😢

🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی