۶ پاسخ

باید زود تر از اینا نامه ات رومیگرفتی همون بیمارستانی که میخوای بستری بشی برو دکتر زنان شیفت هرکی بود نامه میده بعدم بستری میشی سونو هاتو ببر به مشکل بر نمیخوری

برو بیمارستان خوب نیست بچه زیاد بمونه

برو بیمارستان چیکار بهداشت داری

خب برو بستریشو دیگه

گهوارت که زایمان کرده🙄

زایمان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار👼🏻🩵 مامان سامیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی