نزدیک زایمانم نمی‌ترسم ولی نمی‌دونم چرا خابم نمیبره

۸ پاسخ

منم از فکر وشوق خوابم نمیبره

من از ترس خوابم نمیبره چون میدونم چی تو انتظارمه

من خیلی پا درد داشتم خابم نمی‌برد ولی هفته آخری از شوق دیدنشم خابم نمی‌برد البته تا بعد بدنیا اومدنش ادامه داشت تا ۱۰روزش ک شد دیدم چقد کمبود خواب دارم 🤣🤣

ترس نیست فکر استرس اینجوری باعث میشه

منمممممممم

منم میترسم خیلی استرس دارم

من جات بودم میگرفتم تخت میخوابیدم وذخیرمیکردم برای شب بیداری

طبیعی منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان neneooo مامان neneooo ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان سامیار👼🏻🩵 مامان سامیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی