۶ پاسخ

بسللمتیییی✨✨✨

اصلا نگران نباش
آسون تر از چیزیه ک فکر میکنی
ففط از اتاق عمل دراپمدی سه تا شیاف پشت سر هم بزار
دو ساعت بعدش دوتا دیگ بزار ک اصلا درد حس نکنی

مبارک باشه عزیزم نگران نباش دیگه راحت میشی با کلی ذوق بغلش میکنی دعا کن همه مامانا سالم و سلامت بچشونو بغل کنن🥹😍

اخی اروم باش مبارکه قدمش

منم الان دارم میرم

عزیزم من یک ماه پیش سزارین شدم ایشالله زایمان عالی ای داشته باشه نگران هیچی نباش هیچی حس نمیکنی😘

سوال های مرتبط

مامان neneooo مامان neneooo ۱۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان سامیار👼🏻🩵 مامان سامیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی