۹ پاسخ

من بیمارستان سرپا شدم اونقدر راضیم از سزارین اصلا هیچ‌دردی ندارم‌و نداشتم

از توی بیمارستان درد نداشتم شیاف میزاشتم تند تند شش ساعتی بعدش اومدم خونه روی تخت میخابیدم تا ده روز برای بلند شدن از تخت دونفره بهم کمک می‌کردن من میترسیدم تنها بلند بشم بخیه هام باز شه تواین ده روی فقط میخابیدم و بچمو شیر میدادم و گاهی پوشکش روعوض میکردم همین .بعدده روز بخیه هامو کشیدم بازم دردنداشتم ولی خب رعایت میکردم خیلی سرپایی ک بتونم کارای خونمو کنم یکم بعداز دوماه بود ک تونستم برم خونه خودم یکم ب روال قبل برگردم البته شوهرم غذا درست میکرد جارومیکرد منم به بچه می‌رسیدم و یکم مرتب کاری کنه ولی گاهی شکمم از داخل تیر میکشید چندبار جای عملم سوزش یادداشت مجبور میشدم هربار برم سونو ک می‌گفت خونه اما بخیه های داخلی دیر خوب میشه واکه خوب رعایت کنی چسبندگی نمیکیری منم ترس بخیه داشتم خیلی رعایت میکردم تا یوقت مشکلی برام پیش نیاد .پنج ماهگی دخترم اوکی اوکی بودم دیگه نه دردی نه چیزی حتی وقتی کار میکردم دیگه اوکی بودم

من از اول سر پا بودم راحت خیلیم راضیم از سزارین عالی عالی

بیمارستان سرپا شدم و اومدم خونه . ولی از روز سوم چهارم کامل سرپا بودم

همه چی بستگی به دکترت داره من سر بچه اولم تا دوماه درد داشتم و اصلا نمیتونستم راه برم به شدت حالم بد بود ولی الان قشنگ راه میرم دردامم روز سوم دیگه خوب شد تقریبا فقط یه ذره سوزش بخیه دارم الان

من همون تو بیمارستان اوکی بودم خیلی عالیه

من بدون مسکن و پمپ درد بودم
دردش مثل دوران پریودیه دردناکیش در حد روز اوله
تازه من گنم میبندم که روی بخیه هامه

سه روزه اوکی هستی بعضی اوقات درد میاد سراغت که با شیافت بر طرف میشه

همش بستگی به خودت وبدنت داره من خودم تو10روز خوب شدم بخیه هام تو7روز ولی من اشتباه کردم تواین 10روز شیاف دیکلوفناک 100هر روز استفاده نکردم این سری حتما استفاده میکنم

سوال های مرتبط