یا تو کارت واکسن هست یا خودت جداگونه ببر ازمایش بده
تو بیمارستان میگن دیگه
تو مدارکی که تخویل گرفتی ببین
من اون روزای اول ک واسه زردی رفتم ازمایشگاه گروه خونی ام گفتم بگیرن
چون تو بیمارستان نگرفتن
واسه بچم که هیچ جا ننوشتن
تو کارت واکسنش نوشته شده
تو. رد پا نگاه کن نوشته
تو دفترچه واکسنش احتمالا نوشتن
تو ازمایش های اولیش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.