شیرم کم شده چیکارکنم 🥺

تصویر
۱۳ پاسخ

بس که حرص می خوری خواهر
منم پسرم بستری شد اون قدر غصه خوردم‌شیرخشکی شد .
به خودت برس چیرای مقوی بخور تا شیرت به جریان بیفته.

قرص شیرافزا بخر از داروخانه هر ۱۲ ساعت بنداز

این شیردوش اصلا حوب نیس بهداشتی هم نیس

اخه الان بچه ات ميك نميزنه كم سده وقتي خودش بخوره بيستر ميشه فقط تو مرتب بدوش نذار قطع بشه

مایعات خیلی بخور. به خصوص مایعات گرم. تو فلاسک اب جوش و عسل قاتی کن زود زود بریز بخور. سیرابی خوبه شیر زیاد میکنه. بلغور گندم با پیازداغ و نمک و زردچوبه و یکم اب بزار تو قابلمه بپزه. ما بهش آش بلغور میگیم. شیر من خیلی زیاد می کنه. ماکارونی هم خوبه. ولی اصل کاری همون مایعات و غذاهای آبکی هستن.

باید بدوشی تا راه بیوفته

عزیزم دو سه ساعت یه بار سینه اتو بدوش غذاهای مقویی و آبکی بخور شیرت خشک نشه

با شیر دوش برقی میدوشی؟اونجوری بهتر میاد...قطره شیر افزا بخور

قرص شیرافزابخور

عزیزم از این شیرافزا بگیر بخور
آب هویج زیاد بخور
ب خودت برس

تصویر

طبیعیه کم بشه عزیزم قطره شیرافزا بخور چیزای مقوی بخور دلستر هم میگن باعث افزایش شیر میشه و از هم مهمتر حرص نخور،،انشااا....شنبه بری نی نی قشنگتو ترخیص کنی بیاد دیگ بغلت بهش شیر بدی

قطره شیرافزابخور،وچیزای مقوی بخور

طبیعیه ک کم بشه منم دخترم حدود ۲۰ روز توی بیمارستان بستری بود شیرم خشک شد بهش شیر خشک دادم .ان شاالله زودتر بیاد خونه شیر خشک بخوره طوری نیست ک

سوال های مرتبط