خانومادست پسرم جای واکسن ۶ساگیش اینجوری شده چیکارکنم

تصویر
۱۲ پاسخ

هیچی صبر
دختر من بیشتر بود کم کم خوب شدش

سلام عزی م دخمل گلت چطوره بهتره

چیزی نیست گلم پسر منم اینطوری شد بردم دکتر گفت جیزی نیست
شربت ستیریزن داد گفت ۲ونیم سیسی بهش بده

تصویر

واقعا این واکسنا چی دارن که انقد بچه تب میکنه و درد داره

طبيعي عزیزم دخترت بهتره

خانومه توبهداشت گفت ممکنه تاآرنج کبود بشه نگران نباش

دختر منم اینجوری شد خودش خوب میشه

طبیعیه خوب میشه عزیزم

من چند روز پیش برای دخترم زدم همینجوری شد بردم گفتن چیزی نیست خودش خوب میشه و خوب شد

پسرت بهتره عزیزم دخترت چطور

چیزی نیس

حساسیت نداشته به آمپول ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی