۳ پاسخ

اول ژنتیک. دوم کمبود ویتامین دی

سلام مامان عزیز .❤️ من کارم آتلیه انلاین هست برای . عکس ب یادماندی. 🥰 فقط کافیه از جوجه های نازت عکس ساده بفرستی اتلیه تحویل بگیری .✨️ با هزینه ناچیز
🤗در روبیکا منتظر ثبت سفارش عکس فرزندتون هستین 🤗
💖۰۹ ۳۸ ۱۲۷ ۲۳ ۶۳💖

ناراحت نباش داداش منم یکسالش بود دندان درآورد.ولی چکاپ یک سالگی ببر ببین کمبودی نداره

سوال های مرتبط