خانوما نظرتون راجع به بیمارستان ۱۷ شهریور چیه؟

۹ پاسخ

من ک رفتم خیلی خوب بود فقط هم یک ماما بود که معاینه میکرد اصلا اذیتم نکردن خیلی خوب بود واقعا فقط یک نفر بالاسرم بود.
ولی خب من خودم نتونستم زایمان کنم بردنم سزارین

سلام عزیزم حتماً با افتخار
@Samaneh_kh_72

سلام عزیزم گروه داریم روبیکا دوس داشتی ایدی تو بده عضوت کنم

آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran

من ماما همراه هم داشتم ولی تا ماما همراه بیاد یعنی ۴ سانت معاینه ها شدی و ...

بیان بیمارستان ۱۷ شهریور و امام حسین و موسی ابن جعفر موندم

توی‌دولتی ها، تمیزتر وبهتره
دکترهم داشته باشی اونجا ک عالیتر ه
برای‌دانشجوها و اینهاهم ک تشر بزنی نمیخوام انقد معاینه م کنین و هرکس رد میشه ی دستی بهم بزنه ، انجام نمیدن
ماناهمراه داشته باشی ک کلا فقط اون چک میکنه

بستری شدم رفتم تو زایشگاه چندتا اومدن که انگار نوبت یکیشون بود که من بشم موش ازمایشگاهیش و رو من تحقیق کنه بایه دفترچه دستش اومده و سوال میکرد منم اصلا حوصله نداشتم دردام خیلی شدید بود
ولی دهانه رحمم باز نمیشد
تو همون ۳ چهارساعت شاید ۳۰ دفعه معاینه شدم
و ازاخرم رفتم سزارین

اگه بیمه ات تامین اجتماعیه و رایگان هستی برو اونجا
وگرنه ازنظر من نرو
ساعت هفت و نیم صبح رسیدم بادرد بیمارستان از لحظه ورود جز خودشون دانشجوها هم معاینه میکنن من میپیچیدم به خودم اون میگفت بگو چه مدله به شاگردش و چند سانته اون همینجور دستش داخل میچرخونه و هی میگفت و این یکی میگفت نه اشتباهه

سوال های مرتبط

مامان فراز و فرانک مامان فراز و فرانک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد