۳ پاسخ

عزیزم حتما برو بیمارستان چون هر دارویی رو تو بارداری نمیتونی استفاده کنی

سلام ببخشید ماه چندم هستید

اگر شک داری کیسه ابه بهتره بری بیمارستانی ک دکترت هست
نمیدونم میگی خارش دارم شاید عفونته برو حموم با شامپو بچه بدنتو بشور بعد هموم اگر ترشح ها دیدی بیشتره برو حتما دکتر

سوال های مرتبط