عزیزم حتما برو بیمارستان چون هر دارویی رو تو بارداری نمیتونی استفاده کنی
سلام ببخشید ماه چندم هستید
اگر شک داری کیسه ابه بهتره بری بیمارستانی ک دکترت هست
نمیدونم میگی خارش دارم شاید عفونته برو حموم با شامپو بچه بدنتو بشور بعد هموم اگر ترشح ها دیدی بیشتره برو حتما دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.