۵ پاسخ

نه هیچ مشکلی نداره تازه مقوی هم هس.. منم همیشه به دخترم میدم البته از لعابش میدم خود گوشتش و نمیدم

نه چ ایرادی داره. فقط چون سنگینه زیاد نباید داد

اگه میخوره چه اشکالی داره
دختر من اصلا دوست نداره

نه منم میدم

منم دادم

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان آوا👼🫀 مامان آوا👼🫀 ۲ سالگی
مامان احسان وائلمان مامان احسان وائلمان ۲ سالگی