من روزی ۲تامیخوردم شیرمم میومد ربطی به وزن بچه نداره فکر کنم
البته من چند سری از خودم میدادم بقیه رو دوشیده بودم و میدادم وزن زیادی نگرفت ماه اول بعدش از ماه دوم ۹۰ تا ۱۲۰ سی سی شیرخشکم دادم روزانه اوکی شد
نمیدونم به اون مربوطه یا نه
من میخورم
از اول
هر روز
روزی یدونه
وزنگیری بچمم خوبه، نرمال همیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.