خانوما من دارم از سر درد میمیرم چیکار کنم براچی اینقدر سر دردم

۷ پاسخ

کم ابی
کم خوابی
اگر میری بیرون هوای گرم بهت نخوره
اگر کولر روشنه باد نخوره پیشونیت
همه اینا موثره

فشارو چک کن

اگر بچت پسره طبیعی هست منم سر هر دو سر درد دارم استامینوفن ساده بخور خیلی خوبه ساکت می‌کنه

البته غلظت خون دارم اسپرین داده دیشب خوردم

ممکنه از فشار یا قند باشه عزیزم
ب دکترت بگو حتماً

حتما به دکترت بگو

استامینوفن ساده بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری