رژیم و دارو و ...اصلا تاثیر نداره.طرف رژیم میگیره خواست خدا این بوده مثلا دختر دار بشه بعد میگه چون رژیم گرفتم دختر شده.فقط آی وی اف که صددرصده
منم قبلش به دکترم گفتم میشه رژیم بگیرم و ...چون دختر میخواستم گفت همش الکیه
یکی از فامیل های نزدیک من رژیم دختر زایی گرفت و نینیش واقعا دختر شد
ای وی اف خرجش بالاست
من رفتم. هیچ فایده ای نداشت
اره ولی باید آی وی اف کنین وبگین تعیین جنسیت میخوام دکترا هم بعد تخمک کشی و لقاح میگن چندتا دختره چندتا پسر بعد هرکدومو خواستین انتقال میدن براتون ولی هزینه تعیین جنسیت یکم بالاس
ای وی اف میکنن
خب ای وی اف کرده ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.