وای کی میشه بشه۳۵یا۳۶هفته چون دوقلو باردارم گفتم این موقع بدنیامیاد

۱۲ پاسخ

از هفته ۳۰ به اینور انگار هر روزش ماهه و هر هفتش یک سال تموم نمیشه بس دیییررر میگذره
منکه تو ماه هشت گیر کردم انگار😵‍💫😅

خواهر شوهر منم دوقلو داشت۳۷هفته برداشتن

منم دوس دارم زود تموم شه. خسته شدم

ایشالا که میرسی من که ارزومه به هفته شما برسم یکم خیالم راحت شه

چرا اینقدر زود همه دوقلو ها این موقع دنیا میان یعنی؟؟

به امید خدا میگذرونی عزیزم هرچی نزدیک زایمان که بشه استرس میگیری که میخوای زایمان کنی الان من اینجوریم ۳ هفته مونده تا زایمانم همش استرس دارم

ما ک خیلی عقبتریم چی بگیم😂

آخی عزیزم شما که خوبین ما چی بگیم که نیمه ی راهیم شما دیگه آخراشی انشالله نی نی هات به موقع به دنیا بیان 🙏♥️

پادرد دارم معده درد دارم کلافه شدم

باز خوشبحالتون شما از من جلو ترین

منم دوقلو باردارم خیلی سخته

🥲منم خیلییی منتظرم زودی تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد