۱ پاسخ

دردهای زایمان🫠
منم همینم یکدفعه تو خواب هم اینجوری میشم وایببیی قشنگ عرق میکنم .
به دکترمم برای دردام میگم میگه عیب ندارع دردهای کاذبه 🫠در صورتی خطرناکه که منظم باشن

سوال های مرتبط