۴ پاسخ

منم خوردم و هیچ مشکلی نداشت

من خوردم عزیزم شکرخدامشکلی نبود

عزیزم تو روبیکا برا مامان های کرمانی گروه داریم دوست داشتی بیای آیدی بزار

ن نخور عزیزم . ممکنه بچه فاویسم داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی
مامان آقاحسین مامان آقاحسین ۱ سالگی